DekorDom logo

UGOVOR O PRODAJI NA DALJINU
 
PODACI O UGOVORNIM STRANAMA iz ugovora od dana ___________zaključenog između:
1. TRGOVINSKO PREDUZEĆE NUMERA DRUŠTVO SA OGRANIČENOM ODGOVORNOŠĆU, NOVI SAD iz Novog Sada, ul. Ćirpanova, br. 1a, matični broj: 08425892, PIB: 100729429 (u daljem tekstu: Prodavac) i
2. _______________ iz _______________, ul. _______________, br. _____(u daljem tekstu: Kupac).
 
(u daljem tekstu zajednički označeni kao: Ugovorne strane).
 
Predmet isprave o ugovoru
Član 1

Ovom ispravom se konstatuje da su Ugovorne strane zaključile ugovor u elektronskoj formi posredstvom online prodavnice Prodavca koja se nalazi na adresi: dekordom.rs (u daljem tekstu: Ugovor), koji predstavlja ugovor o prodaji na daljinu u smislu Zakona o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon).
Predmet Ugovora iz stava 1 ovog člana jeste __________. (u daljem tekstu: Roba).
Ugovorom iz stava 1 ovog člana Prodavac se obavezao da Robu preda Kupcu, dok se Kupac obavezao da Robu preuzme i za nju plati odgovarajuću cenu, odnosno cenu u iznosu od _____dinara.
 
Potvrda o pretpostavkama za zaključenje ugovora
Član 2

Prodavac i Kupac saglasno konstatuju da je Prodavac pre zaključenja Ugovora na srpskom jeziku i pismu obavestio Kupca o:
1) osnovnim obeležjima Robe;
2) poslovnom imenu, matičnom broju, adresi sedišta i broju telefona, kao i adresi na kojoj posluje i adresi, broju faksa i adresi elektronske pošte na koju Kupac može da izjavi reklamaciju;
3) prodajnoj ceni , kao i o svim dodatnim poštanskim troškovima i troškovima transporta i isporuke i mogućnosti da se ti troškovi mogu staviti Kupcu na teret;
4) načinu plaćanja, načinu i roku isporuke, načinu izvršenja drugih Ugovornih obaveza;
5) postojanju zakonske odgovornosti zbog nesaobraznosti Robe Ugovoru;
6) načinu izjavljivanja reklamacije Prodavcu, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja Prodavca po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava Kupca po osnovu saobraznosti;
10) uslovima, vremenskom roku i postupku za ostvarivanje prava na odustanak od Ugovora u skladu sa Zakonom;
11) obavezi da plati Prodavcu razumne troškove zbog odustanka u skladu sa Zakonom, ako Kupac ostvaruje pravo na odustanak od Ugovora nakon što je podneo zahtev za raskid;
12) o okolnostima pod kojima Kupac gubi pravo na odustanak od Ugovora;
13) postojanju ugovornog odnosa između Prodavca i poštanskog operatora preko koga Kupac može, u slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, da pošalje Robu o trošku Prodavca.


Potvrda o pravu na jednostrani raskid ugovora
Član 3

Prodavac ovim putem potvrđuje da Kupac ima pravo na jednostrani raskid Ugovora, bez obzira na razloge, u roku od 14 dana od dana kada je Roba dospela u državinu Kupca ili lica koje je on ovlastio za prijem Robe.
Prodavac i Kupac potvrđuju da je Prodavac predao Kupcu obrazac za jednostrani raskid Ugovora, kao i da je Kupac upoznat sa obavezom da izjavu o raskidu Ugovora da u pisanom obliku.
Izuzetno od odredbe stava 1 člana 3. ove isprave, Prodavac je obavestio Kupca da nema pravo na jednostrani raskid Ugovora u sledećim slučajevima:
1. isporuke robe koja je proizvedena prema posebnim zahtevima Kupca ili personalizovana na drugi način;
2. isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke;
3. u drugim slučajevima u skladu sa Zakonom, ukoliko je primenjivo.
 
Završne odredbe
Član 4

 
Ovom ispravom, Prodavac potvrđuje da je obezbedio sve garancije Kupcu, u skladu sa Zakonom, kao i Ugovorom odnosno Uslovima korišćenja i drugim opštim aktima svoje online prodavnice na adresi: dekordom.rs. 


________________________
________________________

Prodavac
Kupac




Kolačiće upotrebljavamo kako bi ova web stranica radila pravilno i kako bismo bili u stanju da vršimo dalja unapređenja stranice sa svrhom poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, kako bismo personalizovali sadržaj i oglase, omogućili značaj društvenih medija i analizirali promet. Nastavkom korišćenja naših stranica prihvatate upotrebu kolačića. Politka kolačića | Politika privatnosti
  • Obavezni
  • Trajni
  • Statistika
  • Marketing